کد خبر: 118949109
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 تير 1396
خانه » خبر گزاری ها » دانشجو » ریتم مناسب «مفیستو»، مهم ترین عامل همراهی تماشاگر با این نمایش است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

هادی مرزبان با اشاره به حفظ ریتم اجرا به عنوان نخستین عامل همراهی مخاطب با یک اثر نمایشی گفت: حفظ این عنصر نمایانگر تسلط کارگردان بر اجرا و مهم ترین عامل همراهی تماشاگر با «مفیستو» است.

به گزارش چی 24 به نقل از دانشجو:
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی نمایش «مفیستو»، هادي مرزبان که مهمان ویژه در اجراي هنرمندان نمايش «مفيستو» بود، درباره اين اثر نمايشي گفت: با آگاهي از ديدن يك نمايش سه‌ساعته وارد سالن مولوي شدم و تصور مي‌كردم زمان طولاني اثر، باعث قطع ارتباط مخاطب با آن شود، اما خوشبختانه «مفيستو» از ريتم بسيار خوبي برخوردار بود و نگراني‌ام از اين بابت را برطرف كرد.

 

وي با اشاره به حفظ ريتم اجرا به‌عنوان نخستين عامل همراهي مخاطب با يك اثر نمايشي گفت: حفظ اين عنصر نمايانگر، تسلط كارگردان بر اجرا است و نشان مي‌دهد كه مسعود دلخواه، اشراف خوبي بر کار خود دارد. مرزبان که تحت تاثیر بازی خوب بازیگران مفیستو قرار گرفته بود: بازيگران اين نمايش را فارغ‌التحصیلان جوان تئاتر تشكيل مي‌دهند و من شاهد ارائه بازي‌هاي فوق‌العاده توسط آنان بودم و تماشای این بازی های درخشان را به دوستان و همکاران خود توصیه می کنم.

 

اين كارگردان پیشکسوت افزود: به اعتقاد من حمايت دكتر دلخواه و مجموعه تئاتر مولوي از دانشجويان و جوانان فارغ‌التحصيل تئاتر، اقدامي فوق‌العاده و قابل‌تقدیر است و اميدوارم اين مسير با ياري خداوند و بدون خستگي ادامه يابد و با اتكا بر نيروي جوان و مستعد به هدف خود برسد.

 

گفتني است؛ نمایش «مفيستو»، نوشته آرين منوشكين با ترجمه ناصر حسيني‌مهر، اثري به كارگرداني مسعود دلخواه است كه ساعت 19 هر شب در مركز تئاتر مولوي روي صحنه مي‌رود. علاقه مندان به تهیه بلیت این نمایش می توانند با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.org/store/mephisto نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنند. همچنین این نمایش همه روزه با تخفیف دانشجویی به صورت حضوری میزبان دانشجویان است.
 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین